Forno achaca a la «xestión chapuceira» del PP en materia de personal el fallo condenatorio
DEZA
El PSOE de Lalín valoró ayer la sentencia del Tribunal Supremo que anula la adjudicación de la plaza de coordinador de deportes del Concello. Su secretaria xeral, Alfa Forno, tildó de «nova chapuza do PP na xestión de persoal» el fallo judicial. Remarcó que las bases «tiñan múltiples carencias e fan sospeitar que puideron ser feitas a medida nun intento de adxudicar a praza a dedo».
Desde las filas socialistas tildan de ilógico que no se exigiese la titulación en Ciencias da Actividade Física e do Deporte para optar a ese puesto en un municipio de la dimensión de Lalín. Forno remarca que estos titulados «son quen teñen a formación adecuada para este posto», atisbando detrás una maniobra del PP para dirigir el proceso selectivo. Anunció que pedirán explicaciones en el próximo pleno, recordando que no se trata de la primera vez en que hay procesos de selección de personal opacos.
Para el PSOE, «o máis grave é que o PP está a xogar coa estabilidade laboral das persoas convocando prazas con bases defectuosas».