
El candidato de CxL cifra en un 75 % los incumplimientos del PP
19 abr 2023 . Actualizado a las 05:00 h.El candidato de CxL, Rafael Cuíña, anunció que si gana realizará en el primer mes de mandato una auditoría en el Concello de Lalín para conocer la situación económica. Recordó que tras su llegada a la alcaldía en el 2015 «pretendín facelo pero a interventora díxome que non se podía, só unha externa dirixida por ela» pero que habló con un prestigioso bufete de abogados y que no es exactamente así y sí se puede hacer con lo que haría una autoría externa.
Cuíña señaló que preguntó al Consello de Contas y que «o que dixo o alcalde de que estaba todo auditado é falso» señalando que «dinme que so está auditado o ano 2020 e están a piques de rematar o ano 2021» pidiendo al gobierno «unha rectificación». Recordó «a débeda de 10,5 millóns de euros» y quiere saber «cal é o gasto comprometido».
Afirma que «traballadores do Concello se dirixiron a mín preocupados polo nível de gasto» que considera puede abocar al Concello «a serias dificultades» en el siguiente mandato. Recuerda, dice, las insistentes «advertencias que leva facendo a interventora» que informa que que no haya regla de gasto no significa que se puede gastar sin control, indica y destaca «as advertencias que fai da gravidade da situación». Consultará con abogados y pedirá opinión jurídica sobre los contratos menores «presuntos fraccionamentos e os convites máis que sospeitosos a empresas de fora con prezos altos e a contratación a empresas de afíns».
Se queja de que «levamos tres anos que non hai contratos para moitas cousas, que non dudamos que están en marcha» pero que no acabaron de formalizar lo que acarrea «que paguemos todo máis caro e unha dilapidación de cartos públicos».
Cuíña anunció que presentará una moción en la que recogerán «todos os incumprimentos que nos constan do PP» que iban reflejados «no famoso libro» y que calculan «está por riba do 75 %».
En cuanto a la Gran Praza dice que «cónstame que están facendo movementos para firmar» y asegura que «neste mandato non haberá Gran Praza e no seguinte xa veremos». En relación a los debates, que están negociando los equipos de campaña, insiste en uno entre Crespo y él, que considera «somos as dúas alternativas de goberno» e insiste en que «queremos público seguindo o modelo americano».