El BNG de Silleda tilda de nefasta al gestión municipal en el caso del albergue jacobeo
SILLEDA
El BNG de Silleda valoró ayer lo que acontece con el albergue de peregrinos de A Bandeira, tras llevar por doble vía judicial la dueña de los terrenos que los acoge al Concello. El grupo nacionalista mostró su «profunda preocupación» por lo ocurrido en torno a la parcela cedida en 2021. Recuerdan que lo hizo de forma gratuita, «nun acto de vontade e compromiso co ben común, e agora, máis dunha década despois, vese na obriga de acudir aos tribunais para recuperar a súa propiedade e solicitar a corrección da súa cualificación urbanística, modificada sen o seu consentimento», resaltan.
Lamentaron además «a nefasta xestión do Concello neste asunto, que non só non actuou con dilixencia para resolver o conflito, senón que está forzando á cidadá a asumir custes legais innecesarios por un erro da Administración». Para el BNG, este caso «pon en evidencia a urxente necesidade de transparencia nos contratos de cesión de terreos ao Concello, así como garantías claras para os propietarios». Solicitan publicar un inventario actualizado de todas las parcelas cedidas, usos y situación urbanística, revisándose los convenios para detectar posibles situaciones similares.
Propone el BNG crear un protocolo municipal específico para cesiones de terrenos y evitar cualquier alteración de los compromisos adquiridos sin consentimiento expreso del titular. Afirman su compromiso con la legalidad urbanística y la defensa de los derechos de los vecinos «fronte a calquera intento de apropiación encuberta ou erro administrativo».