El PP de Cruces denuncia el cobro del canon por una depuración «ausente»
VILA DE CRUCES
El PP de Vila de Cruces denuncia que las aguas residuales «están a verterse directamente ao río Deza dende a depuradora municipal sen depurar correctamente». Algo que, dicen, vienen denunciando desde hace más de un año vecinos y pescadores de la parroquia de Merza. Los vertidos, indican, se producen «dende un pozo de rexistro situado ao carón do propio curso fluvial». Critican que pese a esas deficiencias que dan lugar «a un espectáculo natural que ninguén pediu con olores, espumas sospeitosas e un ecosistema que pide socorro». Recuerdan que desde el PP ya alertaron en enero «que a EDAR de Merza non estaba a funcionar correctamente» y se quejan que medio año después «seguimos igual ou peor: non hai depuración, pero si hai verquido, como se o río Deza fora unha simple extensión da rede de sumidoiros municipal».
Pese a esas deficiencias y esa depuración «ausente» denuncian que a los vecinos, el Concello les sigue cobrando el canon correspondiente y los recibos «siguen chegando ás casas puntualmente».
Piden una actuación inmediata por parte del gobierno local y las administraciones competentes «non só por respecto ao medio ambiente, senón tamén por respecto aos veciños, que están a pagar por un servizo que non existe e ven como o seu río se converte nun colector aberto», afirman. Instan a los vecinos de Fontao y Merza a no pagar.