Guerra contesta a Industria que sigue su lucha contra la ayuda al carbón

ferrol / la voz

ECONOMÍA

Considera que «non se pode tolerar nin xustificar que se autoricen unhas axudas incompatibles co mercado, traspasando os problemas sociais e económicos dunhas comunidades a outras».

20 ene 2011 . Actualizado a las 06:00 h.

El Gobierno gallego mantendrá la batalla contra el decreto que incentiva el uso del carbón nacional para la generación de electricidad en todas las instancias posibles. Horas después de que el ministro de Industria, Miguel Sebastián, anunciase a través de una entrevista en una cadena de radio nacional que pediría a la Xunta que retirase los recursos contra la norma, el conselleiro de Industria, Javier Guerra, insistió en que mantendrá su lucha, puesto que «non se pode tolerar nin xustificar que se autoricen unhas axudas incompatibles co mercado, traspasando os problemas sociais e económicos dunhas comunidades a outras». Sebastián reprochó a la Xunta mantener bloqueada en la UE una medida que subrayó como «buena para España», por lo que anunció que transmitiría al PP la reclamación para que Galicia abandone la vía judicial. Guerra calificó de sorprendentes las declaraciones del ministro de Industria al recordar que fue precisamente este gabinete «o que non atendeu ningún dos requerimientos feitos por este departamento, e que incluíron até tres cartas dirixidas ao propio ministro, para que Galicia fora escoitada ante a posta en marcha dunha regulamentación que pode custar á nosa comunidade autónoma 3.000 postos de traballo e máis de 1.000 millóns de euros en investimentos».

La Xunta, que presentó recursos al decreto tanto en el Tribunal Supremo como en el de Luxemburgo ?que aún mantiene las medidas cautelares sobre la decisión de la UE de autorizar la norma?, asegura que la norma penaliza a Galicia, «despois de ter pechado ás nosas minas e de ter levado adiante investimentos para adaptar e modernizar as nosas térmicas» y cumplir así con el Protocolo de Kioto.