Formoso apela al «voto útil» bajo las siglas del PSOE para impedir que se imponga el programa de la ultraderecha
ELECCIONES 23J

El secretario general del PSdeG insta a Feijoo a que aclare si su propuesta de gobierno incluye a «un vicepresidente que nega o cambio climático, a igualdade de dereitos das mulleres e dos homes e o proxecto europeo»
08 jul 2023 . Actualizado a las 18:52 h.El secretario xeral del PSdeG, Valentín González Formoso, hizo este sábado un llamamiento a aglutinar «o voto útil nunha bandeira e un capitán de barco que sexa o PSOE», dirigido por Pedro Sánchez como único camino para impedir que «se impoña o programa político da ultradereita». Antes de participar en una comida en Barro con la militancia y varios candidatos socialistas al Congreso y al Senado, el responsable socialista emplazó a no desperdiciar ningún voto, recordando que en las últimas generales hubo en Galicia 96.000 votos que fueron a formaciones de izquierda que no obtuvieron representatividad.
Así, llamó a la movilización «de todo o pobo galego» para que a partir del 23J haya «un goberno progresista que garanta os dereitos das mulleres, dos pensionistas e das clases medias». Así pidió el voto ante lo que él mismo calificó como «o momento máis crítico da historia» y frente a la «UTE (Unión Temporal de Empresas) dun PP e Vox en branco e negro, que queren facer retroceder 40 anos os dereitos dos traballadores, dos pensionistas e tamén da cultura».
«Despois non choremos e non teñamos que encher as rúas con manifestacións que non valerán de nada», advirtió Formoso, quien también se dirigió al ex presidente de la Xunta y actual candidato del PP para que aproveche su visita a Galicia este fin de semana para «aclarar» que su propuesta de gobierno «inclúe un vicepresidente que nega o cambio climático, que nega a igualdade de dereitos de mulleres e homes e que nega o proxecto europeo».
Tras recordar los acuerdos con la extrema derecha en Baleares, Murcia o Canarias, Formoso indicó que le está dando «un importante papel institucional a persoas que pedían que a xente non se vacinara» contra el coronavirus en plena pandemia. Estas opciones «non coinciden coa maioría social responsable», dijo Formoso, quien emplazó a atender el debate electoral del próximo lunes en el que el presidente del gobierno le explicará a millones de personas «o que se ten feito» durante el momento más difícil de la historia reciente, como ha sido la pandemia.