La alcaldesa de Narón reestructura su gobierno: «Eu non faría o que lles fixeron aos edís do PSOE»

Patricia Hermida Torrente
Patricia Hermida NARÓN / LA VOZ

FERROL

La alcaldesa de Narón, Marián Ferreiro
La alcaldesa de Narón, Marián Ferreiro JOSE PARDO

El socialista David Pita afirma que rechazó ir en la lista de Jorge Ulla, «yo me voy con la conciencia tranquila»

05 abr 2023 . Actualizado a las 23:25 h.

Dos días después de la dimisión de los tres concejales del PSOE, la alcaldesa de Narón ya ha reestructurado el gobierno local. Por resolución de la Alcaldía, el reparto queda del siguiente modo: Román Romero llevará Promoción e Xestión de Polígonos Industriais, y Participación Cidadá. Sanidade pasa para Manuel Antonio Ramos, y Medio Ambiente para Ibán Santalla. Natalia Hermida se hará cargo de Promoción Económica, Feiras e Mercados. Pablo Mauriz llevará la Concellería de Infraestruturas Públicas y Mercedes Taibo la de Benestar Social. La regidora Marián Ferreiro recalca que la distribución «non se fixo en bloque das áreas dos saíntes David Pita, Catalina García e Santiago Galego; pero si por temáticas parecidas».

Terra Galega queda en minoría con 10 concejales, frente a los 11 de la oposición (seis del PP, tres del PSOE y dos del BNG).  Los socialistas dimitieron según sus propias palabras «por imposición del PSdeG». La alcaldesa recalca que la ruptura «non supón moito a mes e medio das eleccións municipais, xa estamos en período de sombra e isto non paralizará o concello». Y añade que «xa tíñamos con eles reunións semanais sobre as súas áreas, polo que estábamos ao tanto de todo o que levaban». Según David Pita, «deseamos suerte al candidato socialista Jorge Ulla, esperemos que los resultados valgan la pena para tomar esta decisión». Insiste en que «veremos en las urnas si esto viene bien al partido en Narón». Pita afirma que «yo me voy con la conciencia tranquila tras trabajar estos cuatro años».

El concejal ahora en la oposición recuerda que «seguiremos en la ejecutiva local, esperamos saber pronto la lista de la candidatura completa». En su caso, «me ofrecieron meterme en la lista socialista pero mi línea es diferente y no tiene sentido apoyarlos». Al respecto, Ferreiro admite que «eu non faría o que lles fixeron aos edís do PSOE, sorprendeunos moito a decisión da dirección do partido que lles chegou por burofax porque nós tíñamos boa sintonía con estes edís». El concello acaba de aprobar una importante modificación de crédito en el último pleno, «e os acordos puntuais cos concelleiros socialistas poden seguir existindo porque temos moito diálogo». Eso sí, matiza que «non sei se agora o PSOE lles deixará repetir eses acordos».

A Ferreiro ya le habían sorprendido las declaraciones de Patxi López, portavoz del PSOE en el Congreso, en su visita a Narón: «Falou de perda poboacional cando é o concello que máis gaña, non era consciente de que criticaba a un socio de goberno... pero iso xa nos fixo intuir que algo pasaría». Achaca la decisión del PSdeG a «razóns electorais, os edís de Narón sempre falaron de boa sintonía con nós».

La alcaldesa se muestra «agradecida cos concelleiros saíntes, eu non tomaría unha decisión como a da dirección do seu partido... todo isto dame mágoa porque desvirtúa a política, non sei que rédito político pode sacar o PSdeG disto a pouco das eleccións». Las listas de Terra Galega para Narón ya están cerradas, «non hai opción de incorporar a estas persoas, pero tampouco nunca o plantexamos porque eles non renunciaron ás súas siglas».  Los cambios en las delegaciones del gobierno local se publicarán en el Boletín Oficial de la Provincia.