Críticas del PSOE a los anuncios de Concello y Xunta tras la «sequía absoluta» durante ocho años
FERROL
El BNG y Ferrol en Común también reprocharon el resultado del primer encuentro oficial entre Alfonso Rueda y José Manuel Rey Varela
18 oct 2023 . Actualizado a las 00:02 h.La primera reunión oficial entre el presidente de la Xunta, Alfonso Rueda, y el alcalde de Ferrol, José Manuel Rey Varela, que culminó con compromisos millonarios para la ciudad fue criticada desde la oposición municipal. El PSOE aseguró «dar a benvida» a las inversiones autonómicas en Ferrol, pero cuestionó, dijo, «a forma de entender a política do PP e o maltrato á veciñanza en oito anos». El portavoz municipal y exalcalde, Ángel Mato, considera que lo anunciado puede suponer «boas novas» si realmente llegan a materializarse, pero censuró la «sequía absoluta» por parte de la Xunta en los dos mandatos anteriores y que ahora se cambie «por coincidencia de siglas».
Mato retó a Rueda a decir si el gobierno socialista puso en su momento algún problema para que la administración autonómica invirtiese en Ferrol. Y que al expresidente Feijoo le había trasladado la necesidad de avanzar en el polígono de Leixa «sen que ata o momento o PP teña feito absolutamente nada». «Por certo —apuntó— a posibilidade de desenvolver un polígono en Mandiá é tamén grazas ao convenio subscrito no pasado mandato entre Concello de Ferrol e Ministerio de Defensa». Y asegura que el PP «só atende ás súas obrigas cun municipio se o goberna, e o deixa aillado en caso contrario». «O surrealismo foi tal —añadió—que ata agardou ao cambio de goberno para abrir o albergue de peregrinos».
Además, criticó que se asuma la exención del IBI a «todos os equipamentos da Consellería de Sanidade no noso municipio», considerando que Rey Varela «se prega aos intereses do PP na Xunta», y preguntándose «en que vai beneficiar esta decisión á veciñanza ferrolá».
Reproches de BNG y FeC
Por su parte, el portavoz del BNG, Iván Rivas, calificó de «tomadura de pelo» la reunión. «Semella unha broma de mal gusto que agora desde o PP lle pidan corresponsabilidade aos e ás veciñas de Ferrol cando moitos dos actuais problemas da cidade foron provocados polas súas propias decisións e inacción». Y considera «triste» la actitud del alcalde, por mostrarse «sumiso diante das vaguedades e ambigüidades» de Rueda.
Ferrol en Común censuró el «uso partidista das institucións», con anuncios «difusos e pouco concretos» y considera que el Concello «vai asumir gastos que non debera». Y pidió una junta de portavoces para que se expliquen los proyectos.