El Concello de Ares renovará un nuevo lavadero, Fonte da Cal, y suma ya cinco reacondicionados

La Voz ARES

ARES

cedida

«Traballarase tanto sobre a estrutura do propio lavadoiro, composto na actualidade por muros de ladrillo revestidos e pilares de formigón, e tamén sobre a fonte próxima»

14 ago 2025 . Actualizado a las 05:00 h.

Nueva vida para el lavadero de Fonte da Cal, en Chanteiro. Se convertirá en el quinto reacondicionado por el Concello de Ares tras las intervenciones realizadas en Baixolo (Seselle), Bulleiro (Lubre), A Torre (Cervás) y, el pasado verano, en Fonte da Tella (Lubre). El gobierno local pone en marcha un nuevo proyecto para eliminar el feísmo, dotar de mayor armonía al conjunto del lavadero y fuente, y renovar tanto su estructura como su cubierta.

La concejala de Urbanismo, Olimpia Marcos, destaca el valor emocional para los vecinos. «Traballarase tanto sobre a estrutura do propio lavadoiro, composto na actualidade por muros de ladrillo revestidos e pilares de formigón, e tamén sobre a fonte próxima a este. Incorpóranse novos sillares de granito, eliminarase a actual cuberta de chapas de fibrocemento con amianto para instalar unha nova con tellas de cerámica curva», explica sobre el proyecto.