
La actuación corre a cargo de Augas de Galicia en Doso
10 ene 2024 . Actualizado a las 05:00 h.Para mejorar el estado de este lecho fluvial y las condiciones de su ecosistema, la Xunta de Galicia inicia la conservación y limpieza de los trechos interurbanos de Rego do Castro. Esta intervención en el municipio de Narón se realiza en una longitud de 784 metros, con roza puntual y selectiva además de la retirada de árboles y ramas caídas «para evitar atoamentos».
Según indican desde la Consellería de Infraestructuras e Mobilidade, a través de Augas de Galicia, «as tarefas desenvolveranse no percorrido deste río pola parroquia de San Lourenzo de Doso, e unha vez finalizadas o Rego do Castro quedará despexado de maleza, posibilitando así a circulación fluída das súas augas».
El objetivo pasa también por evitar las inundaciones, ante la caída de ramas e incluso árboles que afectarían al paso de las aguas.
Desde Augas de Galicia indican que estas acciones de limpieza se desarrollan «no marco do programa de mantemento, conservación e mellora do dominio público hidráulico das bacías de Galicia-Costa e nas súas zonas de acceso e protección».
Las señaladas intervenciones de rozas puntuales y selectivas, con retirada de árboles y ramas, tienen «como obxectivo a mellora dos leitos fluviais para favorecer as condicións naturais do ecosistema dos ríos», según apuntan desde la Consellería de Infraestruturas e Mobilidade.