Suárez relaciona los problemas de abastecimiento con el urbanismo y Fuente divulga documentos y una foto para respaldar sus acusaciones
26 sep 2012 . Actualizado a las 07:00 h.Las explicaciones que dio el alcalde Barreiros, Alfonso Fuente (PP), al pleno, responsabilizando en parte a Ribadeo de los problemas que hubo en el suministro de agua en verano en San Miguel y Reinante, al secar un río del que se captaba agua, provocaron la reacción del regidor de Ribadeo, Fernando Suárez. El nacionalista expresó su sorpresa: «Non é nada elegante tratar de escorrer o vulto botándolle as culpas ao concello do lado».
Para Suárez no es de rigor decir que los problemas con el agua de Barreiros se deben a una captación de agua para Remourelle (para unos cuarenta vecinos) y parte de Arante, que lleva dos décadas funcionando y que nunca ha dado problema. «Quizais sexa porque eles deron licenzas para facer 6.000 vivendas de unha maneira atolada, tendo so un fío de auga. O problema non é de aquí. E cando eu os teño, non lle boto a culpa ao concello do lado», señaló.
Un reproche que provocó la reacción de Fuente Parga, que por la tarde divulgaba un documento en el que Augas de Galicia responde a una consulta realizada por el Concello de Barreiros confirmado que Ribadeo carece de permiso para captar agua en el arroyo de A Barranca. Fuente también difundió una fotografía de la captación.
«O alcalde de Ribadeo di que levan moitos anos sen ter problema coa captación. Por suposto, ¡faltaría máis! Porque é Ribadeo quen capta antes a auga, e nós quedámonos coa que sobra para San Miguel e Reinante. Se o verán que ven poñemos nós a captación antes, xa veremos se teñen problemas ou non», dije Fuente Parga, para quien lo importante es que Ribadeo solicite, como ha hecho Barreiros, permiso a Augas de Galicia, «para que se regule e chegue para todos».