Sergio Cora asombra al fútbol gallego con un gol «a lo CR7»

Iván Díaz Rolle
Iván Rolle VIVEIRO / LA VOZ

FUTBOL GALLEGO

La Voz

El mariñano firmó una espectacular «folha» seca en un libre directo desde más de 30 metros en el Meira 4-4 Xove Lago de Primera Futgal

18 feb 2025 . Actualizado a las 19:55 h.

Quienes eran chavales y futboleros en la pasada década se saben de memoria el ritual con el que Cristiano Ronaldo aun aterroriza a los porteros en cada libre directo. Su desfile termina con un violento latigazo para que la pelota describa una parábola impredecible, casi letal si se dirige al arco. Muchos han tratado de imitar al portugués, pero muy pocos lograron una ejecución tan perfecta como la firmada el pasado domingo por Sergio Cora Piñón (Viveiro, 1997).

«É un golpeo moi ensaiable, no que o balón colle altura e baixa moi rápido en folha seca, se sae ben. Pégolle forte e sae onde quere. Uns minutos antes tirara outra falta e foi ao centro da portería, pero esta saíume redonda, á escadra», reconoce el atacante del UD Xove Lago sobre un espectacular disparo desde más de 30 metros en la visita al Meira en el grupo lucense de Primera Futgal.

«Foi o mellor gol que metín nunca», dice de una diana «a lo CR7» que suponía el 1-2 poco antes del descanso en un encuentro resuelto con 4-4, con hat trick de su compañero Hugo Pérez. Fue la diana en apenas 15 partidos de un futbolista que aceptó galones en el jovencísimo grupo de Santi Silvar tras incorporarse a finales del mes de octubre desde el Viveiro CF.

«Foi o mellor gol que metín nunca»

«O adestrador estame dando moita confianza e síntome cómodo nun conxunto con tantos nenos, sendo un pouco referente. Ás veces xogo en banda, outras de dianteiro e en Meira comecei de mediapunta. Creo que podo marcar diferenzas para o equipo», detalla un Cora autoexigente. «Xa marcara outro gol moi bonito este ano, nunha vaselina desde unha distancia parecida, pero o que me importa é marcar, non que sexan bonitos. Creo que aínda podo aportar moito máis nesa faceta», apunta.

ANDREA DÍAZ

Dolido por desperdiciar un 2-4 en el meirense campo de A Lomba y enlazar tres jornadas sin ganar, el exjugador de fútbol sala en el Burela FS y el Xove FS, confía en retomar pronto la línea correcta. «Demos un baixón. Víñamos de seis vitorias seguidas e quizais nos acomodamos un pouco. Temos un gran grupo, xogadores que están medrando moito e seguro que o ano que vén seremos aínda máis fortes. O máis importante é manterse na categoría e sabemos que cazar aos de arriba xa é moi difícil, pero temos que seguir dando a cara», cuenta Cora de un Xove Lago hecho casi de cero por la nueva directiva que marcha séptimo con 31 puntos.