Nunca Máis alega que la jueza «leva a cabo un labor que a instrutora ten absolutamente vedado»
GALICIA
Los abogados de la plataforma ciudadana Nunca Máis presentaron ayer su recurso de apelación contra la decisión de la jueza de levantar la imputación al ex director general de la Marina Mercante, José Luis López Sors.
En ese mismo escrito pide que se anule la prueba elaborada por el perito judicial Santiago Martín Criado por su presencia en una reunión gubernamental el día que se hundió el Prestige . «Este feito, que foi ocultado polo señor Martín Criado en todo momento, tanto na aceptación do cargo como nos antecedentes do seu informe, evidencia asesoramento previo a unha das partes e a emisión de opinións sobre extremos nucleares da investigación, todo o cal inhabilítalle claramente para intervir posteriormente no proceso penal como perito xudicial».
Sobre el levantamiento de la imputación a Sors, los abogados Pedro Trepat, Alejandro Martín y Miguel Ángel Fernández consideran que la jueza no puede decretar el sobreseimiento provisional por ser contrario a derecho, consideran que elaboró su auto «da man dun escrito de alegacións presentado no seu día pola Avogacía do Estado» y creen que en su escrito «leva a cabo un labor que a instrutora ten absolutamente vedado». El resto del recurso cuestiona la decisión de alejar el barco.