Lara Méndez espera cambios internos en el PSOE que permitan al partido «seguir traballando para a cidadanía»
GALICIA

La número dos del PSdeG acusa al PP de celebrar un congreso que escenificará «a súa deriva máis radical»
03 jul 2025 . Actualizado a las 13:41 h.La secretaria de organización del PSdeG, Lara Méndez, defendió este jueves que ya existen herramientas legales para luchar contra la corrupción, por lo que insistió en que lo que se debe hacer es utilizar esos instrumentos para que nadie, «sexan do ámbito político, económico ou financeiro», pueda actuar de forma ilícita. La número dos de los socialistas gallegos, preguntada por la presión de algunos socios del PSOE, que reclaman más contundencia frente a la corrupción, respondió que «xa hai mecanismos» para combatir este tipo de situaciones, pero reconoció que en el comité federal que su partido celebra este sábado en Madris se pondrá «máis o foco nesta cuestión», de forma que «ninguén quede libre de culpa cando se exerce a corrupción».
Méndez expresó su confianza de que el cónclave del sábado alumbre cambios internos que permitan al partido «seguir traballando para a cidadanía». «O obxectivo que temos os socialistas e as socialistas é un partido útil que sexa ese instrumento necesario para chegar ás institucións e aí poder transformar a vida da xente», expuso.
Respecto a posibles cambios en el organigrama, la diputada autonómica recalcó que el PSOE «xa demostrou como actúa cando se detecta algún caso de corrupción», expulsando a los implicados en el informe de la UCO, recordó. Esta actuación, añadió, evidencia que el partido no busca «un lavado de cara», sino que pretende renovar la organización, dejando fuera a quienes no cumplen las normas y «sacar a todos os corruptos que poida haber nas filas».
También se refirió al congreso del PP, que se celebra a partir de mañana: «Non é un encontro político, senón unha escenificación da súa deriva máis radical». «O que van aprobar e o que xa aprobaron dá medo, porque non están a escoller perfís de diálogo nin propostas para a xente, están a construír un partido parello a Vox: máis duro, máis agresivo e máis perigoso», lamentó Méndez.