Iago Aspas, medalla de oro al mérito deportivo de la Federación Galega

La Voz VIGO

GRADA DE RÍO

Oscar Vázquez

El organismo reconoce al céltico como el mejor futbolista gallego de la actualidad y uno de los mejores de la historia y le concede su máxima distición

14 jun 2019 . Actualizado a las 20:59 h.

La Real Federación Galega de Fútbol ha anunciado esta tarde la concesión a Iago Aspas de la medalla de oro al mérito deportivo. Esta se le entregará en la gala del fútbol gallego que se celebrará el 21 de junio en la Cidade da Cultura de Galicia, en Santiago. Se trata de la máxima distinción de la Federación.

Desde el organismo se destaca que Iago Aspas Juncal es «o mellor futbolista galego da actualidade e un dos mellores da historia, aínda con moito fútbol que ofrecer nos vindeiros anos». Relcalcan que «os méritos de Iago Aspas son de sobra coñecidos. Alma máter do RC Celta, foi determinante na permanencia do equipo vigués na Primeira División. Participou no último Mundial», enumeran sus logros.

También recuerdan que «é un fixo nas convocatorias do seleccionador nacional, Luis Enrique». Pero por encima de todo eso indican que «Iago destaca pola paixón e a ilusión que traslada a todos os afeccionados ao fútbol, e especialmente aos máis cativos».

Presentan a Aspas como «un exemplo a seguir, un rapaz que soñaba con xogar “no Celta dos maiores”, que sinte as cores do seu club dun xeito especial. Todo un reflexo no que tantos nenos futbolistas se miran co ánimo de poder cumprir algún día tamén os seus soños». Añaden también que es su regalo de boda para el jugador, que contrae matrimonio mañana.