«Foi moi emocionante, non pensamos que fose debutar»

M. V. F. VIGO

GRADA DE RÍO

RC CELTA

Los padres de Hugo vivieron en directo su debut en Getafe y su dedicatoria tuvo un significado muy especial para ellos

27 oct 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

Los padres de Hugo Álvarez, Valentín Álvarez y Pepa Antúnez, estuvieron en Getafe presenciando en directo el debut de su hijo en Primera y con el Celta. Pero no contaban con que fuera así, explica su progenitor. «Hugo tiña entradas e nós temos unha irmá da miña muller que non anda moi ben de saúde, así que aproveitamos para ir», comenta sobre un viaje que hicieron en coche.

Precisamente esa cuñada de Valentín fue una de las dos personas a las que mencionó Hugo al preguntarle de quién se acordaba en este momento, su tía Marisa. La otra fue su abuelo, que durante mucho tiempo le acompañaba en el autobús de Ourense a A Madroa. «Foi emocionante especialmente que se lembrara dela, que agora está mellor. El non tiña nada preparado, non contaba xogar», insiste.

Revela Álvarez padre que su hijo no supo hasta el domingo que viajaba a Getafe. «Normalmente adestra cos grandes toda a semana e logo xoga en División de Honra. Esta semana, ao xogar o Celta o luns, dixéronlle que tiña que ir adestrar sábado -que era cuando jugaba el juvenil- e domingo. Pensamos que era para encher, non que fose ir convocado», se sincera. Y eso que ya había estado a punto en otra ocasión: «O día do Bernabéu houbera unha ventá de seleccións, algún volvera canso ou mancado e esa semana era para ir, pero ao final non».

La familia siempre ha afrontado estas situaciones con naturalidad. «El dicía que se xogaba, ben, e se non, que non pasaba nada. Nós dicíamoslle o mesmo; ‘Viñeches convocado, por algo se empeza. Se saes, tranquilo, e se non, non pasa nada’». Cuando sus padres lo vieron salir, sintieron «orgullo e unha gran alegría». «Que vexa que o esforzo vale para algo. Polo menos chegou ata aí e agora oxalá que poda manterse».