Iker Losada: «Teño a mesma ilusión que se fose un canteirán que acaba de subir» 

LA VOZ VIGO

GRADA DE RÍO

M.Moralejo

El jugador cedido por el Betis en el Celta está «para o que queira o míster», un Claudio Giráldez que le pide «desvergonza no último terzo para facer dano» 

31 ene 2025 . Actualizado a las 18:24 h.

El jugador del Celta Iker Losada, cedido por el Betis hasta final de temporada, ha querido comenzar su comparecencia agradeciendo a los dos clubes haber hecho posible esta operación. «Quería agradecer ao Betis e ao Celta a oportunidade de seguir contando con minutos, facelo como sei. É bonito que pensen en min para seguir crecendo xuntos (Celta) e ao Betis que me entenda, teñen as mesmas ganas de verme triunfar e crecer. Os dous axudaron a dar este paso», introducía.

Sin querer entrar en detalles de la operación y del futuro, porque eso lo deja en manos de sus agentes, admitió que fueron «semanas intensas» para alcanzar este acuerdo. «Son cousas que falan os clubes (opción de compra). Estou centrado no que vén agora e nesta volta tan ansiada, quero demostrar, xogar, facelo ben para que todo saia o mellor posible», indicaba antes de volver a agradecer la disposición de los clubes y también el «recibimiento espectacular» que le brindaron sus compañeros. «Foi como chegar outra vez a casa e que che reciban así é bonito e ilusionante».

El futbolista de Catoira dice estar «para o que queira o míster» y asegura que se siente igual que cuando era un juvenil que subía, no con más responsabilidad ahora que es un fichaje. «Sigo sendo ese cateirán que quere disfrutar de minutos en Primeira, teño a mesma ilusión que se acabase de subir», subrayaba. Al mismo tiempo, ha cambiado: «Soy más maduro, más asociativo, y creo que era lo que me faltaba mejorar de mi juego», dice. Lo que le pide el míster es que sea él mismo y tenga «a desvergonza no último terzo de campo para facer dano ao rival, ser malo».

Losada había comentado en una entrevista a La Voz en noviembre que no se planteaba salir en este mercado, pero el interés del Celta cambió las cosas. «A miña idea era quedar, non estaba contando cos minutos que un xogador quere, pero estaba adestrando ben, contento. Cando chegou a chamada do Celta, pensas en ti, no que queres, no que vai vir ben para teu futuro, son un xogador novo que quere xogar. Era unha oportunidade de ouro», valora.

Sobre el club y la presencia de canteranos, dice que están «nese punto de crecer xuntos e é importante seguir crecendo, disfrutando xuntos». Losada se une «para seguir crecendo». «Miro ao equipo moi ben, temos que seguir neste camiño, crecendo e que sexa o que teña que ser», señala. Piensa que la idea es la misma que en el Celta Fortuna y «está clara», así que solo queda «mejorar y seguir»