El Celta se alía con Feeberse, una red que aspira a ser el centro de entretenimiento del fútbol
GRADA DE RÍO

El acuerdo se puso en marcha en el partido ante el Betis
14 feb 2025 . Actualizado a las 05:00 h.«Queremos ser o centro de entretemento do fútbol a nivel mundial». La frase la firma Javi Díaz, la cabeza visible de Feeberse, una nueva red social pensada solo para el balompié que acaba de anunciar un acuerdo de patrocinio con el Celta, con duración hasta el 30 de junio del 2026, y que se estrenó el pasado sábado con una fan zone en los prolegómenos del partido con el Betis.
Además, Feeberse tiene en marcha un sorteo para la renovación de tres abonos de cara a la próxima temporada, una campaña que finaliza el próximo 20 de febrero, cuando los vigueses reciban al Osasuna, y que está siendo todo un éxito. De hecho, en los cinco primeros días, ya tienen más seguidos celestes que del Athletic Club en cuatro meses. Los dos, conjuntamente con el Barcelona, son los clubes adscritos por el momento en la máxima categoría del fútbol español. México y Argentina, como paso previo a Estados Unidos, para estar implantados en el próximo mundial, son ahora los problemas retos.
«Co Barça temos un contrato de catro anos de patrocinio oficial, e a partir de aí, fomos enganchando novas colaboracións con Dazn, Athletic Club, outros clubs de Segunda, creadores de contido e co Celta levabamos negociando dende hai meses e agora dentro do camiño funcional que ten Feeberse encaixaba un pouco mellor e fomos capaces de chegar a un acordo para ser patrocinadores durante unha tempada e media», comenta Javi Díaz sobre la llegada al Celta de la res social.
«Arrancamos o acordo co vídeo de Borja Iglesias onde tocamos un pouco ese sentimento celeste que non é so de Vigo, senón que toca a todos os países. Tivemos a fan zone en Balaídos e houbo sorteo, xogos e acercar Feeberse social que intenta levar ao fútbol aos estadios e no videomarcador presentouse a renovación de abonos para tres socios, unha campaña que está activa ata o partido con Osasuna do día 20 en Balaídos», explican desde la empresa sobre los pormenores del entente con el Celta. En la hoja de ruta del acuerdo aparecen también activaciones «con socios e afeccionados». «Teremos reto mensuais que poden levar aos afeccionados a disputar estes retos cos xogadores e outras activacións en Balaídos».
La idea de una red social exclusiva de fútbol nació en 2022. «Fixemos un estudo sobre redes sociais e contido deportivo, analizamos que no nicho fútbol cada vez na comunicación e no entretemento, o consumo é cada vez maior pero ten dous problemas: por un lado non está centralizado nunha soa aplicación e por outro lado analizamos a parte de monetización dos creadores», explica Díaz a modo de introducción.
En ese análisis descubrieron que «os creadores de contido vertical deportivo teñen acceso a marcas para poder facer unha carreira profesional, pero as plataformas de contido vertical normalmente non están pagando por visualizacións pero si fan as de contido horizontal, como pode ser YouTube e por aí vimos dúas diferenzas para poder entrar no mercado». Por el contrario, «o vertical está máis baseado en vídeos de 90 segundos con un consumo máis rápido e áxil, que é o que están pedindo as novas xeracións e en horizontal está máis análise, o prognóstico, o resume do partido». Se queda más con el momento de una celebración en el campo o en la grada, o con un detalle concreto.