
La entrenadora de As Celtas dice que no es una obligación ganar al Olímpico en la lucha por el ascenso directo, sino que debe ser consecuencia del trabajo
26 abr 2025 . Actualizado a las 16:36 h.La entrenadora de As Celtas, Vicky Vázquez, comentó sus impresiones a falta de dos jornadas para la conclusión de la liga y en vísperas de un partido definitivo para sus aspiraciones de ascenso directo, ya que se miden al equipo que ocupa la segunda de las plazas que da acceso a Segunda Federación, el Olímpico de León, que les saca tres puntos. «Estamos con todas as xogadoras dispoñibles -salvo lesionadas de larga duración-, que é un bo sinal do traballo que esamos facendo, e mentalmente, véxoas tamén preparadas para este partido», apunta.
No encaran este duelo con la idea de que ganar es una obligación, sino que «simplemente é unha consecuencia do traballo realizado durante a tempada». Partiendo de esa premisa, lo afrontan «con moita ambición», pero preparándolo de igual manera que los anteriores, «establecendo rutinas tanto diarias como semanais, o que fai que a concentración se manteña sempre».
Vázquez concede «a mesma importancia» a los dos duelos que restan de liga que a los disputados previamente y otra cosa que sabe que no va a cambiar en este caso es el apoyo del celtismo. «Foi espectacular durante toda a tempada, fóra e na casa. Non teño dúbida de que este domingo nos van acompañar outra vez e nos van arroupar moito», confía.