
La plantilla del Celta se levanta para centrarse en cumplir el sueño
19 may 2025 . Actualizado a las 09:19 h.Borja Iglesias reconoció tras la derrota del Celta ante el Rayo que era «unha noite moi difícil», pues tenían «todos moita ilusión» en el partido. No obstante, se fijó en el lado positivo, igual que su técnico, Claudio Giráldez. «Estamos nunha situación practicamente inmellorable, quitando se gañásemos hoxe, pero dependemos de nós, temos toda a ilusión posta na fin de semana que vén e imos por ela», apuntaba.
Javi Rodríguez, por su parte, se refirió al partido frente al Getafe, la bala que les queda para intentar sellar el billete continental. «Vai ser un partido moi bonito. Iremos alí sacar a matrícula de honra, como di o míster, prepararemos a semana como todas hasta agora. Quédanos un partido para desfrutar», valora el canterano de Poio.
Pablo Durán destacó que hicieron ante el Rayo «un bo partido, moitas cousas ben», aunque también cometieron «algún erro» que considera que les costó caro. «Penso que xogamos ben, tivemos ocasións para levar o partido estamos tristes por non poder facelo realidade», analizaba. También se apunta al discurso del optimismo de cara a la jornada 38. «Afrontámolo con moitas ganas. Temos que ser conscientes de que seguimos nunha posición boa, que dependemos de nós e, se gañamos, cumprimos ese broche de ouro perfecto».
El apoyo del celtismo
Los tres, en palabras de a los medios del club, agradecieron el apoyo de la afición. «É un espectáculo perder e que estean animando, chegar ao estadio e mirar tantísima xente. Nunca mirei tanta xente e no exterior de Balaídos», destacaba el tomiñés. Y añadía: «É un orgullo e un pracer ver tanta xente animándonos e que o levan facendo todo o ano», reiterando que esperan poder corresponderles con los tres puntos y la clasificación europea.