La CIG demanda de la Xunta que se implique en la continuidad de la planta de Pascual en Outeiro

La Voz

LEMOS

23 sep 2009 . Actualizado a las 02:00 h.

La CIG demandó «unha implicación clara e contundente da Xunta de Galicia» para concretar un comprador para Pascual. Según señala la organización nacionalista en una nota distribuida ayer, el día 4 de diciembre procederán al cierre definitivo de la factoría de Outeiro de Rei y se perderán 155 puestos de trabajo. Los trabajadores están sometidos a un expediente de regulación temporal, salvo aquellos que ya pidieron la liquidación y se encuentran fuera del grupo, que recientemente cerró su planta de Francia.

Según la CIG, «cando imos case pola metade de dito proceso de suspensión temporal segue sen verse unha saída a esta situación, nin tampouco unha implicación clara e contundente da Xunta para concretar un comprador, co que as posibilidades de que unha parte do actual personal siga a traballar con unha nova empresa que compre estar instalacións parece disiparse, crecendo a desesperanza entre eles día a día».

En una nota, firmada por el secretario comarcal de la FGAMT-CIG, Christian López Carmona, asegura que no comprenden la actitude «demagóxica e de total parálise» de la Xunta.

La organización nacionalista dice no entender «como se están a subvencionar proxectos empresariais neste sector, de moita menor trascendencia en termos de creación de emprego e sen embargo non se producen ningún movemento encamiñado a dar unha solución ao conflicto provocado por Leche Pascual en Outeiro de Rei».

Politización

La CIG cree que la causa de que la Xunta no esté dando apoyo decidido a las opciones que aparecen para la factoría «e a extrema politización que se está a producir deste tema, sendo unha vez máis os traballadores os que pagan as consecuencias».

Para la organización nacionalista no es de recibo que el conselleiro de Economía no haya recibido aún a los representantes de los trabajadores «nin comprometido o seu apoio ás opcións que demostraron un interese en garantir a actividade da factoría de Outeiro de Rei».

Apoyo a movilizaciones

La CIG califica de «propaganda intoxicadora» las declaraciones de la conselleira de Traballo sobre el expediente de regulación de empleo. Según la central nacionalista, Beatriz Mato «chegou a dicir que grazas as actuacións deles o problema de Leche Pascual estaba resolto, cando a realidade é que a día de hoxe Pascual pechará as súas portas o día 4 de decembro».

La citada organización se comprometió a apoyar todas las medidas «que podan forzar a axilidade a volta á factoría dos traballadores de Leche Pascual así como medidas que se encamiñen a manter estes postos de traballo».