El PSOE dice que la polémica sobre el trazado es señal de que la A-76 avanza
LEMOS
El secretario provincial aboga por defender los intereses «da maioría dos concellos»
22 dic 2018 . Actualizado a las 05:00 h.El secretario provincial del PSOE en la provincia de Lugo, Álvaro Santos, tercia en la polémica por el posible desvío de la A-76 por Chantada como alternativa al trazado previsto por Os Peares previsto inicialmente. «Que se reúnan na comisión de seguimento e que haxa discusións sobre o propio trazado quere dicir que o Ministerio de Fomento está comprometido en impulsar a A-76 porque é necesaria», dice Santos. La autovía Ponferrada-Ourense, añade, «por fin deixa de ser unha teoría para ser algo sobre o que se está traballando».
Para el secretario del PSOE, el trazado más eficaz «en termos de comunicación e tempos» es el que estaba previsto y no el desvío por Chantada. Otra cosa es que pueda «influír negativamente» en la candidatura a Patrimonio de la Humanidad. En ese caso, prosigue Santos, «Monforte e a súa comarca necesitarán buscar o trazado alternativo máis axeitado posible para que os comunique con Ourense».
El PSOE está a favor del trazado por Os Peares, que considera «o mellor para soportar o fluxo de persoas entre a comarca e Ourense». Pero entiende, al mismo tiempo, que no se puede cerrar la puerta a otras opciones en el supuesto de que haya que echar mano de ellas. «Probablemente a máis viable sexa esa comunicación coa autovía de Chantada, tendo en conta que está previsto que a A-76 finalice en Coles e non no polígono de San Cibrao das Viñas, por onde entra a actual estrada por Ourense», argumenta el secretario provincial.
«O Concello de Monforte é o que máis habitantes e necesidades de comunicación ten, pero é fundamental ofrecer unha alternativa da que poidan servirse e beneficiarse a maioría dos consellos», sostiene Santos.
Santos apoya
la comunicación por Os Peares siempre que no plantee problemas