Los porteros del Club Lemos evitan la derrota ante el Porriño

LUIS CONDE MONFORTE / LA VOZ

LEMOS

MONTERO

Losada y Abraham detuvieron un penalti cada uno en A Pinguela

15 sep 2025 . Actualizado a las 19:45 h.

«Gañamos un punto». Así de claro es el entrenador del Lemos, Edu Rodríguez, tras el empate cosechado el domingo en el municipal de A Pinguela ante el Porriño. Y sí, para el cuadro monfortino lo mejor fue el resultado. Si al final acabó (1-1) hay que agradecérselo a los dos porteros, Pablo Losada y Abraham, que pararon dos penaltis con los que fue castigado el Lemos en este encuentro.

Edu reconoce que su equipo no hizo un buen partido ante la escuadra pontevedresa. «Non estivemos ben nin con balón nin sen balón. É certo que o que vimos durante a semana do rival e o que prantexamos levámolo a cabo, pero eles estiveron máis cómodos na primeira metade. Na segunda quitámoslles tempo e creo que estivemos mellor, o que nos permitiu gañar un punto», afirma el preparador lemista.

A la hora de analizar las razones que llevaron al Lemos a estar lejos de su mejor versión, Rodríguez es claro. «Cos xogadores que temos por dentro temos que ser capaces de xerar moito más fútbol. Estamos insistindo moito nisto, e no partido ante o Porriño faltou fútbol», añade.

Con dos jornadas disputadas, el Lemos suma cuatro puntos. A pesar de contar con una gran plantilla, el tránsito por la competición no será sencillo. «Isto leva tempo, e o que non o vexa así é que non estivo metido no fútbol. Non podemos dar bandazos. Sei cal é a liña a seguir e cando e onde podemos perder puntos, pero temos catro, e equipos como o Vilalonga, que ten a mellor plantilla da categoría, leva cero», señala Edu Rodríguez.

Ausencia de Younes

Sorprendió la ausencia en el once inicial de Younes, y más después de haber realizado un partido muy completo, con goles y asistencias, ante el Choco. Su entrada en la segunda parte revolucionó el partido. El técnico justifica su suplencia. «Younes fixo un partido moi bo e non xogou de inicio ante o Porriño porque entendemos que Iker nos ía dar máis en zonas interiores, e colocamos a Iñaki entre centrais e baixamos a Adri a zona de base. Foi unha razón táctica», asegura.

Sobre la ausencia de Rogério, que hizo una gran pretemporada, el técnico dice: «Rogério vai ser un xogador diferencial».

Edu tuvo elogios para sus porteros: «Temos o mellor porteiro da categoría, que é Pablo, e Abraham, recén saído de xuvenís, ten unha capacidade incrible».