El chantadino Roberto Fernández fue destituido como técnico del Lalín

Lalín LALÍN / LA VOZ

LEMOS

Adrián Freiría

18 oct 2025 . Actualizado a las 12:33 h.

El exportero chantadino, Roberto Fernández, es historia en el CD Lalín. El exjugador del Lugo fue destituido como entrenador del equipo de O Deza, una decisión que Fernández no entiende. Para muchos se trata de una decisión difícil de entender, con únicamente seis jornadas disputadas para evaluar a un entrenador que aterrizó este mismo verano para tomar las riendas de un ambicioso proyecto que tiene por objetivo el ascenso a Tercera. El propio técnico no sale de su asombro por esta decisión que le fue comunicada el jueves por la tarde. «Pilloume por sorpresa. Foi un atropelo tremendo, pero hai que aceptalo», comentaba resignado.

«Non ten fundamento, o equipo estaba moi ben, nunha dinámica boa despois de gañar ao Cidade de Ribeira na casa e empatar contra o Sigüeiro fóra, a dous puntos da fase de ascenso e a tres do terceiro, que é o Negreira», defendió Roberto, convencido «do proxecto que tiñamos preparado e que se ía conseguir o obxectivo.

En este punto cabe plantearse la pregunta de cuál era el objetivo del equipo. Lo obvio es que pasaba por pelear el ascenso a Tercera y dar un paso más que la campaña pasada, cuando cayeron en las semifinales de la fase de ascenso. Roberto Fernández explica que el presidente, David Méndez, le trasladó que el equipo debía liderar la categoría, incluso poniendo el ejemplo del dominio total del Montañeros la temporada anterior.

«O motivo é que a directiva pensaba que o equipo tiña que estar primeiro, o exemplo era o Montañeros, e como non estabamos primeiros tomaron esta decisión. Non hai máis», asegura el entrenador de Chantada. «No fútbol hai que ter un pouquiño de paciencia, porque despois do partido co Dubra o equipo probablemente podería estar arriba, mantendo a boa dinámica e encaixando as pezas, que viñeron todas novas. En ningún momento me dixeron que na xornada seis tiña que estar primeiro», subrayó.