
Sostienen que el regidor hace la vista gorda con algunas obras sin licencia municipal
07 feb 2022 . Actualizado a las 17:21 h.El PP de Láncara ha preguntado al alcalde, Darío Piñeiro, «por que mira para outro lado cando se están a facer obras sen licenza municipal». Argumentan que durante más de un año «a súa compañeira de goberno, e que era a súa man dereita nos últimos tempos, fixo traballos na súa vivenda sen os permisos necesarios e el era e é coñecedor desta situación».
Los populares sostienen que no se trataba de obras menores, «son obras que, segundo o publicado nos medios de comunicación, ascendían a 300.000 euros». Por este motivo, el PP en el ayuntamiento cuestiona al regidor «por que hai veciños de primeira e de segunda en Láncara? e por que non dixo nada?», añadiendo que dicha actuación podría incurrir en un «presunto delicto de prevaricación»
Acusaciones de intimidación
Los populares de Láncara van más allá y sostienen que el regidor está teniendo una actitud intimidante hacia los concejales, por lo que le piden que deje de «intimidar aos concelleiros do PP con mensaxes de Watsapp e con chamadas sobre este asunto co que semellan ser ameazas e comentarios impropios». Defienden que «entendemos que estea nervioso, pero o que non podemos permitir é que intente presionarnos ou coaccionarnos».