Felicitaciones por la parada de taxis

OPINIÓN

Estación de tren de A Coruña
Estación de tren de A Coruña ANGEL MANSO

13 oct 2024 . Actualizado a las 05:00 h.

Querría felicitar al Ayuntamiento de A Coruña, al ADIF y a todas las Administraciones que han diseñado la parada de taxis en la estación de tren de la ciudad. ¿Son conscientes de que los que llegamos a A Coruña solemos venir con maletas, con coches de niños y algunos en sillas de ruedas? Hay que cruzar una calle con mucho trafico, con el peligro que representa, esperar en una acera estrecha sin marquesina y aguantar la lluvia sin ningún parapeto. Es provisional hasta que acaben las obras, pero el interior de la estación está ocupado de coches particulares. En fin, felicitar a estos lumbreras por no haber situado la parada en El Corte Inglés, por lo menos nos han ahorrado la caminata hasta allí. Ramón Cobián Casares. A Coruña.

Preservar a democracia

Pese á proximidade das eleccións en Estados Unidos, as enquisas manifestan un resultado moi incerto para os candidatos Donald Trump e Kamala Harris. O candidato republicano redobra esforzos amparado por gran parte do poder económico, as forzas do make America great again e personaxes moi importantes do mundo das finanzas e das novas tecnoloxías. Entre eles, Elon Musk co seu apoio incondicional («é preciso que gañe Trump para preservar a democracia en Estados Unidos»). Que o dono da rede social X faga tal aseveración resulta incomprensible desde calquera punto de vista minimamente ético, xa que Musk é un exemplo estándar de loiadas e teorías da conspiración como o seu aliado Trump, defensor do racismo e da xenofobia e que contribúe de forma alarmante na polarización da sociedade do seu país. A enorme importancia do resultado das eleccións no país americano é consecuencia da súa importancia na orde internacional, tanto a nivel social como económico. As derivas autocráticas, nacionalistas, exclusivistas do líder republicano, non auguran un futuro positivo para o mundo no caso de ser o vencedor. Manolo Romasanta Touza. Sigüeiro.

Tasa cero al volante y dejen de torear

Si la tasa de alcohol permitida fuese cero, entonces sabría el ciudadano a qué atenerse claramente. Pero vivimos en un país peculiar en el que algunas instituciones gustan más de gobernar que de patrullar, proponiendo, mejor dicho, imponiendo al Congreso una tasa de alcohol ridícula con el fin de que la gallina de los huevos de oro no se acabe al poder continuar metiendo caña al que se mete un corto y, creído de que va sobrio, en un control le comunican que va ebrio. Prohíban el alcohol al volante de una vez por todas y dejen de divagar con números absurdos que solo persiguen con la duda recaudar multas desproporcionadas que para unos son un aperitivo y para otros el sueldo del mes. El PSOE lo avala, el PP se abstiene y Vox dice no. Al final solo estamos mientras nos necesitan para llegar. Luis Cabaneiro Santomé. Lugo.

Camiño cara á perdición

O recente informe de The New York Times revela que Israel coñecía cun ano de antelación o ataque de Hamás, o que suscita preguntas sobre as súas motivacións, sendo a máis probable a continuación de Netanyahu no poder tras o escaso respaldo do que gozaba. Por conseguinte, esta acción foi utilizada como pretexto para continuar o xenocidio en Gaza, intensificar a limpeza étnica en Cisxordania, invadir o Líbano e desafiar a Irán. Polo que Netanyahu demostra que a legalidade internacional é irrelevante para Israel, co apoio tácito de Estados Unidos e os seus aliados, que permiten a destrución indiscriminada de hospitais, escolas e lugares de refuxio. Esta impunidade pode lembrar, sen ser casos análogos, as xustificacións que ofreceu a Alemaña nazi para invadir Polonia, unha narrativa que Israel parece replicar e que pode dexenerar no caos dunha guerra rexional. Xián Antón Lorenzo Rodríguez. Ares.