Socialistas y populares se enzarzaron ayer en una polémica acerca de la representación de sus candidatos a raíz de unas declaraciones de los segundos en las que se cuestionaba el compromiso de la ministra con la provincia y se preguntaban, los del PP, dónde ejercería Espinosa su derecho a voto -es decir, dónde está censada-.
Alberto Fidalgo, número dos del PSOE al Congreso, emplazó al popular Celso Delgado a que «explique onde votan moitos dos seus compañeiros de partido, entre eles Ángel Acebes ou Eduardo Zaplana». El veterano diputado socialista recordó que Espinosa encabeza la lista del PSOE por Ourense «a pesar de que exercerá o seu dereito ao voto na provincia de Pontevedra, porque naceu, viviu, estudiou na nosa provincia e a súa familia e os seus amigos están en Ourense. A nosa candidata vota en Vigo porque, como moitos emigrantes, tivo que vivir fóra da súa terra ata que a súa actividade laboral lle permitiu regresar. Elena Espinosa votará na cidade olívica ao igual que moitos outros ourensáns». Además de precisar que la ministra ejercerá su derecho al voto por correo, desde el PSOE se destacó que lo importante es el compromiso de Espinosa con la provincia y se reiteró que «Espinosa defenderá, como deputada e ministra, os intereses de todos os ourensáns, non escatimará en esforzos para que a provincia siga mellorando».
Apoyo a los veterinarios
La candidata socialista realizaba en la mañana de ayer una visita al Colexio de Veterinarios de Ourense y, además de destacar la extraordinaria labor realizada por el colectivo, brindó todo el apoyo y colaboración por parte del Ministerio de Agricultura «tanto agora como no futuro se seguimos gobernando despois das eleccións do próximo día 9 de marzo».