El BNG de A Bola pide a la alcaldesa que aclare si el falso policía llegó a tener vínculo contractual con el Concello
A BOLA

El investigado llegó a usar un vehículo oficial de Protección Civil
22 mar 2021 . Actualizado a las 05:00 h.El caso del falso policía local de A Bola sigue coleando en el municipio. Ayer, la portavoz del Bloque Nacionalista Galego (BNG) en el concello, Vanesa García, instó a la alcaldesa del Concello por el Partido Popular (PP), Teresa Barge, a explicar «se nalgún momento existiu unha relación contractual entre a persoa investigada e o Concello da Bola, se houbo algún proceso de selección para persoal de Protección Civil ou outras tarefas de seguridade no que participou esta persoa».
García solicitó que también se aclare cómo el investigado llegó a utilizar un vehículo oficial de Protección Civil que es propiedad del Concello. «Quen foi a persoa do Concello que lle entregou as chaves do vehículo e con que fin? E durante canto tempo utilizou o vehículo e que gasto supón este uso para o Concello?», inquirió la portavoz nacionalista, que también fijó su punto de mira en el hecho de que el falso policía dispusiese de un uniforme oficial para desempeñar el trabajo. «O BNG considera que a alcaldesa debe despexar as dúbidas sobre se esa prenda foi adquirida e entregada polo Concello. E se foi así, que se presenten un xustificante ou un documento que acreditase o gasto», agrega García. Sin embargo, desde el propio Concello, en su último comunicado al respecto, aludieron a que el falso agente «presentouse usando un uniforme de policía local, sen distintivo algún que o vinculase co Concello de A Bola, uniforme que en ningún momento lle foi entregado por este Concello».
La sorpresa entre los vecinos
En A Bola, con 1.436 habitantes según los últimos datos del Instituto Nacional de Estadística (INE), chocó precisamente que, de repente, hubiese un policía local asignado al propio municipio. La misma sorpresa que provocó esta aparición al jefe de la Policía Local de Celanova, Roberto González, que recibió una visita del falso policía el pasado lunes por la mañana.
«A Garda Civil incluso chegou a interrogar a algún veciño, pero por agora non temos máis noticias porque aínda están traballando na investigación», explica Vanesa García, que indica que el traje que portaba el falso policía fue requisado por la Benemérita en las instalaciones del Concello. «Tanto o traxe como a pistola de pega que levaba», agrega la portavoz del BNG en A Bola.