
El gerente del área sanitaria evita concretar una fecha para su desalojo: «Pode ser setembro ou pode ser outubro»
03 abr 2025 . Actualizado a las 05:00 h.«Non me gusta dar prazos porque tampouco os teño, pero en principio vai depender un pouco das instrucións que nos vaian dando. Pode ser setembro ou pode ser outubro». Así respondía el gerente del área sanitaria de Ourense, Verín y Valdeorras, Santiago Camba, a la pregunta de cúando se vaciará el centro de salud Nóvoa Santos. En todo caso, dio una fecha clave: «A idea que hai é que neste ano se faga esa demolición». En el solar se construirá el futuro CIS.
Sobre si habrá cambios en las reubicaciones previstas tras las protestas surgidas, Camba rebajó el volumen de las críticas. «A contestación social paréceme un pouco ficticia», aseguró. Dijo que la alarma social generada se creó de manera interesada y aseguró que no estaban viéndola en los profesionales afectados. Es por eso que no hay cambios en el plan, que supone que las consultas y los servicios se dividirán entre el centro de especialidades de la calle Concejo y el centro de salud de O Couto.

Dijo que el plan no afecta ni al cupo ni al programa de docencia. «Como moito pode haber afectación dalgún profesional que teña que pasar igual algunha consulta de tarde, pero estase negociando e dando liberdade aos profesionais do Nóvoa Santos para que eles diriman se fan algunha consulta máis de tarde ou de mañá e en base a iso igual hai que trasladar algunha a O Couto ou incluso podería darse o caso de non ter que trasladar ningunha» dijo Camba. E insistió: «É algo que en principio resolverán entre eles».