Carlos Carballa destaca la atención que han recibido de la compañía del Costa Concordia, «que mantén un permanente contacto connosco por carta, e-mail, por teléfono, están moi encima e xa nos pagaron o pasaxe...». Pero señala que la citada plataforma de afectados ha celebrado reuniones ya en Barcelona y ahora en Madrid para asesorarse con abogados sobre las indemnizaciones que reclamarán por lo sucedido.
«Desde a empresa ofrecen 11.000 euros a cada pasaxeiro (o caso dos falecidos é aparte), e hai moita xente que non está dacordo -añade el portonovés-. Realmente hai persoas que o pasaron moi mal. A idea é que formemos un grupo grande para acadar unha compensación un pouco máis xusta. Porque nesa cantidade vai todo, dá igual que tiveras alí 1.000 que 5.000 euros. E logo hai xente que está a tratamento psicolóxico, con problemas».
Vivencias
La reunión servirá también para intercambiar vivencias entre los propios afectados, «porque cada persoa ten unha historia diferente». «Realmente é agora cando o estou pasando peor -advierte el empresario portonovés-, incluso me cae algunha bágoa vendo vídeos en Internet. Non sei a sensación que vou ter ao volver alí».