Así luce uno de los cascos históricos más visitados de Galicia por Navidad, el de Combarro

Alfredo López Penide
López Penide POIO / LA VOZ

PONTEVEDRA

Los vecinos apostaron a que en la villa turística «non só lucise o Nadal pola noite, senón que nos invadira o ambiente navideño durante todo o día»

19 dic 2023 . Actualizado a las 18:08 h.

Nuevamente, los vecinos de Combarro, en Poio, han puesto de manifiesto su espíritu navideño decorando por todo lo alto la principal arteria de su casco histórico, considerado como el segundo más visitado de Galicia tras el de Santiago. La iniciativa, según destacan los residentes, fue consecuencia de que la villa marinera hubiese sido finalista en el 2017 del concurso Luce tu pueblo que organiza Ferrero Rocher, distinción que recayó en aquella ocasión en la localidad cacereña de Guadalupe. «Logo daquel concurso televisivo, no que distintas vilas participaban para obter como premio unha iluminación especial navideña, a veciñanza de Combarro quixo ir un pouco máis alá, e que non só lucise o Nadal pola noite, senón que nos invadira o ambiente navideño durante todo o día», destacan.

De este modo, y continuando con la ornamentación iniciada las pasadas Navidades, en esta ocasión «montáronse seis aldeas navideñas en distintos puntos estratéxicos da rúa San Roque, cos animais -ovellas, renos...-, casiñas, camiños, farois, árbores...», mientras que otros puntos de esta transitada calle lucen, a modo de ornamentación, «bastóns navideños, árbores, gnomos, bonecos de neve e un longo etcétera», así como un «Belén debaixo dunha palleira», añaden.

En todo caso, dejan claro que esto «é posible grazas ás aportacións económicas que cada ano fan as familias da rúa implicada, coas que se mercaron as luces das aldeas e da rúa en xeral». De igual modo, resaltan que «a colocación das memas» fue gracias al Concello de Poio.

A este respecto, y al tiempo que se invita a recorrer las calles de Combarro y disfrutar de su decoración navideña, se insta a respetar los adornos y el trabajo realizado por los vecinos.