La campaña turística de la Diputación aterriza en Fitur: «Quen vén, repite»

Alfredo López Penide
López Penide PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

DIPUTACIÓN DE PONTEVEDRA

Una serie documental mostrará las innumerables posibilidades del interior

24 ene 2025 . Actualizado a las 21:33 h.

Consciente de que «o río, o val ou o cocido son tan Rías Baixas como a ría, a illa ou a batea. Todo forma parte desta provincia extraordinaria e merece ser atendido en igual proporción», el presidente de la Diputación de Pontevedra, Luis López, presentó este jueves en Fitur, la Feria Internacional de Turismo de Madrid, la campaña provincial de promoción turística Cando Volves?

De cara a este año, y ante la atenta mirada de Alfonso Rueda, presidente de la Xunta, López recordó que el foco está puesto en la Pontevedra interior. «Esta campaña tamén fala da nosa hospitalidade, do carácter acolledor da nosa xente. Refírese a ese turismo recorrente de quen se sinte un veciño máis. Con todo, aínda queda moito da provincia por descubrir e queremos convidar á xente a facelo en diferentes ocasións ao longo de todo o ano», añadió en el transcurso de un acto conducido por la periodista Noa García.

DIPUTACIÓN DE PONTEVEDRA

La apuesta por fomentar el interior es consecuencia de una estrategia de descentralización y desestacionalización de la oferta turística, toda vez que «a actividade no interior das Rías Baixas non pausa cando termina o verán. Chega a vendima, despois o magosto, o Nadal, o Entroido, logo florece a camelia, temos os nosos castelos, un enoturismo e un turismo deportivo espectaculares, e a nosa gastronomía acompaña eses cambios de estacións. Agora é época dun cocido en Lalín, pronto chegará a lamprea... Sempre hai boas razóns para volver», enumeró López.

Serie documental

La campaña promocional se sustenta en un audiovisual realizado por Esmerarte, pero también en una serie documental que se estrenará en los canales de Turismo Rías Baixas con el objetivo de mostrar las infinitas posibilidades que ofrece el interior de la provincia: desde escapadas para la observación de estrellas hasta termalismo, sin olvidar actividades de turismo activo o de aventura, avistamientos de aves o toda clase de rutas de senderismo, entre otras muchas propuestas.

Y todo ello en una provincia que acapara ya un tercio de los visitantes que recalan en Galicia y el destino favorito de la España verde, que conforman País Vasco, Cantabria, Asturias y Galicia, al tiempo que se expande internacionalmente al incrementarse un 25 % el número de turistas procedentes del extranjero. Ante este cúmulo de datos, Luis López sacó pecho para subrayar que «Rías Baixas é un destino consolidado, que este ano presentou uns datos inmellorables de liderado».

DIPUTACIÓN DE PONTEVEDRA

Tras reiterar que «o abano de posibilidades é inagotable», el mandatario provincial aludió al icónico emblema de esta campaña promocional: una cunca. Elaborada por la artesana viguesa Olalla Lojo, su elección no fue casual, toda vez que, en palabras de López, «a cunca é tradición, transpórtanos ás Rías Baixas de onte, pero nun hoxe sustentable e coidado».

Concluyo su intervención con una reflexión que es toda una declaración de intenciones: «Quen vén, repite, quen proba, quere quedar e quen viaxa, sinte a forza do noso interior. Así que só queda preguntar, cando volves?».