Treinta ponentes de prestigio intervendrán en Pontevedra en el Congreso Flúor

Alfredo López Penide
L. Penide PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

Ramón Leiro

Esta prevista la participación de, entre otros, Xisela López, Laureano Turienzo, María Canle, Jorge Sandua o Marián Mouriño

30 abr 2025 . Actualizado a las 18:45 h.

Pontevedra, y más concretamente el auditorio de Afundación, acogerá los próximos 15 y 16 de mayo una nueva edición, la séptima, del Congreso Márketing Flúor, que impulsa el Clúster da Comunicación de Galicia. Una vez más, esta cita servirá para reunir a toda clase de expertos en comunicación, márketing y publicidad, al tiempo que vuelve a situar la industria gallega coma un referente nacional.

En este ámbito, el secretario xeral de Emprego e Relacións Laborais, Pablo Fernández, destacó la nueva convocatoria de programa autonómico Alento. Impulso a comunicación para emprender que «ofrece de balde unha axuda en forma de servizos para que, arredor de trinta proxectos de emprendemento, poidan acceder a distintas solucións en márketing e comunicación executadas por expertos», precisaron desde la Consellería de Emprego.

El vicepresidente de la Diputación de Pontevedra, Rafa Domínguez, subrayó que el Congreso Flúor «volverá acoller a grandes nomes da creatividade con actividades que serán o berce de novas ideas, que inspirarán tanto a profesionais consolidados como a novas promesas nesta xuntanza de talento onde se sumarán sinerxías que xermolarán en alianzas e proxectos innovadores». Así, esta prevista la participación de, entre otros, Xisela López, Laureano Turienzo, María Canle, Jorge Sandua o Marián Mouriño.

A este respecto, la concejala Eva Villaverde destacó que «apostar por este congreso é apostar pola creatividade. Un sector que debe ser prioritario por todo o que move, tamén a nivel profesional e económico», mientras que el presidente del Clúster da Comunicación de Galicia, Alberto Garnil, incidió en que «serán más de 30 ponentes de prestigio nacional e internacional los que pasarán por Flúor con ponencias, mesas redondas, talleres o entrevistas».