Piden con 1.524 firmas la tercera unidad de infantil en el CEIP San Clemente, en Caldas

PONTEVEDRA

Las familias estuvieron acompañadas en el registro de la Xunta por miembros de la corporación municipal
16 may 2025 . Actualizado a las 09:38 h.Un grupo de madres y padres del CEIP San Clemente de Cesar, en Caldas de Reis, entregaron este miércoles por la tarde en el registro del edificio administrativo de la Xunta en Campolongo, en Pontevedra, 1.524 firmas para reclamar a la Administración educativa la recuperación de la tercera unidad de infantil. Los progenitores estuvieron acompañados por miembros de la corporación municipal de Caldas.
Las familias piden a la Xunta esa tercera unidad de infantil que fue suprimida este curso por un error administrativo. «A Consellería de Educación négase a recuperar esa unidade, pese a existir unha reserva de prazas máis que suficiente. Racha así o seu compromiso e incumpre os seus propios criterios», señala la portavoz de las familias, Fuensanta Barcala.
¿Qué dice la Xunta? A preguntas de La Voz, desde la Consellería de Educación afirman que se ofertaron un total de 101 plazas para 4.º curso de educación infantil en los centros educativos de Caldas de Reis para el próximo curso 2025-26, «para as cales se recibiron un total de 64 solicitudes (quedando así 37 prazas libres aínda)». Exponen desde el departamento de la Xunta que todos los niños del municipio «obtiveron praza no centro que solicitaron como primeira opción, incluído no CEIP Plurilingüe San Clemente de Cesar». Argumentan desde la consellería que en este colegio rural «obtiveron praza todos os nenos do Concello que así o solicitaron e tan só quedan excluídos dous nenos que non teñen domicilio en Caldas nin a familia alega proximidade de lugar de traballo ao centro escolar». En este sentido, exponen que en estos dos casos «poden optar a calquera das 37 prazas vacantes no resto dos colexios e unitarias do Concello ou ben nos seus concellos de orixe».
Educación no habla del caso concreto de la tercera unidad del CEIP San Clemente y del error administrativo al que aluden los padres. «A oferta de prazas escolares para o Concello de Caldas é ampla e máis que suficiente para atender a toda a demanda, con case un 37 % de prazas libres. Polo tanto, habilitar novas unidades onde non hai demanda é ir totalmente en contra do uso eficaz e responsable dos recursos públicos que aportan todos os cidadáns», subrayó.