 
	
											Este fin de semana, en el parque Costa Giráldez de Lourido arrancará la campaña de magostos de Poio, en la que se repartirán cerca de mil kilos de castañas en diez citas que se desarrollarán durante un mes en las distintas parroquias. Desde el Concello resaltaron «a implicación de todo o tecido asociativo local por manter viva unha tradición con moito arraigo no municipio».
Con respecto a las posteriores citas, desde el gobierno local precisaron que «o 1 de novembro será a quenda de Campelo (Praza da Granxa, 20.30 h.), tamén coa colaboración da asociación veciñal», mientras que «o tradicional magosto da Casa Rosada, promovido polo Concello e destinado ás persoas maiores do municipio, celebrarase o venres 7 de novembro ás 17.30 h.». El 8 de noviembre, doble cita en Combarro, organizada por el Ateneo Corredoira, y en Raxó, con la colaboración de la Comisión de Festas de esta localidad.
La Festa da Castaña, impulsada por la AC Gaiteiro Manuel Villanueva en San Martiño, tendrá lugar el lunes 10 y cinco después se repartirán castañas asadas en O Sartal y en Vilariño, mientras que al día siguiente le tocará a Samieira. «A tempada pecharase o sábado 22 na Seca (20.00 h), cun magosto organizado pola AAVV Boureante», añadieron.
