El presupuesto de Poio supera los 16 millones: «Alivia a presión fiscal sobre as familias»
POIO
El capítulo de inversiones se incrementa hasta el millón y medio con fondos propios
12 dic 2025 . Actualizado a las 19:21 h.El Concello de Poio, de cara al 2016, ha ultimado un presupuesto de 16,05 millones de euros, documento que, según fuentes municipales, «blinda os servizos sociais e o funcionamento de programas municipais, aposta por proxectos transformadores e alivia a presión fiscal sobre as familias». De igual modo, precisaron que es uno de los más altos de las últimas décadas, «incremento que se consegue a pesar da rebaixa do Imposto de Bens Inmobles, unha medida que vai reducir os ingresos municipais en preto de 250.000 euros, pero que vai supor un alivio directo e moi importante para os fogares».
A este respecto, el alcalde Ángel Moldes no dejó pasar la ocasión para remarcar que «é un documento elaborado a partir das necesidades reais do municipio, que dá resposta a inquendanzas e demandas da cidadanía, para continuar avanzando cara un concello con mais futuro e oportunidades». Asimismo, precisó que cumple con los principios de estabilidad y equilibrio, así como que se construye sobre criterios de prudencia financiera.
En cuanto a las áreas, la partida de Benestar Social recibe 1,6 millones, cantidad en la que se encuadran «as axudas de emerxencia social, a atención ás persoas dependentes, asistencia social, axuda no fogar, educación familiar, Centro de Información á Muller, Atención Temperá, Emerxencia Social...», mientras que para cultura, educación y festejos se destinan 1,4 millones. Deportes, por su parte, contará con 720.500 euros, mientras que «no caso de Medio Ambiente, o orzamento inclúe unha partida de 550.000 euros» y para obras, servicios y urbanismo se reservan 5,8 millones de euros.
Novecientos mil euros se destinarán a seguridad, al tiempo que gasto corriente y de personal se mantienen prácticamente al mismo nivel que en el ejercicio 2025 al destinarse, respectivamente, 7,8 y 4,9 millones «para garantir así a prestación e a calidade de todos os servizos públicos municipais», precisaron.
El capítulo de inversiones, por su parte, se incrementa hasta el millón y medio con fondos propios, cantidad a la que se sumarán «importantes achegas doutras administracións, proxectos xa comprometidos».