Armando Blanco ha mantenido en vilo durante meses al Partido Popular con su silencio acerca de su futuro político, pero ayer despejó definitivamente la incógnita y habló claro, aunque en tono comedido.
«Nós somos do PP de toda a vida, pero xa tiñamos o partido independente consolidado, con todo montado e rexistrado, e ao final falámolo nunha xuntanza e decidimos parar, aínda que a lista xa estaba case completa».
Una vez tomada la decisión de no competir con el Partido Popular, Blanco ha confirmado que organizará una reunión abierta para explicar a los vecinos lo ocurrido. «Vou preparar un xantar para toda a xente que queira, se veñen dez, pois dez, e se veñen douscentos, pois xantaremos douscentos. Haberá mesas para todos», afirma.
Quizá sea en ese momento cuando desvele cuál puede ser su papel en la política municipal de Teo, aunque en estos momentos su relación con el que considera su partido no pasa por su mejor momento.
A la hora de explicar lo ocurrido, Blanco se sincera: «Non teño nada contra ninguén do PP. Coñezo a Feijoo, a Mariano (Rajoy) e aprecio a Albor, Fraga e Romay porque sempre estiven apoiando á xente que mandou no meu partido. Pero hai xente na dirección provincial que non fixo as cousas con xeito». Como ejemplo pone la carta firmada por Álvarez Campana, secretario de Organización del PP provincial, que recibió a finales de julio como un simple militante popular y en la que se le informaba, al igual que a sus demás compañeros, de que José Manuel Guerra era el candidato.
«Tirón aínda temos»
Tras semejante noticia reconoce que «tería aceptado unhas primarias, e se non as gañaba, marcharía, pero a provincial fixo o que lle deu a gana. Alá eles e a súa conciencia». Ante la pregunta de si su partido tenía miedo de su reclamo concluye: «Eu creo que esa é a palabra, porque penso que tirón aínda temos».