Hernández acusa a Noriega de «falta de criterio» y desinterés para resolver «a lea que creou» con la depuradora
SANTIAGO
Afirma que la «ocorrencia» de construir la EDAR en Silvouta supondrá «sen lugar a dúbidas» la pérdida de los fondos europeos
22 may 2018 . Actualizado a las 08:48 h.La «ocorrencia» de Martiño Noriega de construir la nueva depuradora de Santiago en el recinto actual de la EDAR de Silvouta supondrá «sen lugar a dúbidas» la pérdida de los fondos europeos y que se triplique la factura del agua de cada familia compostelana. Así de rotundo se mostró ayer el portavoz del grupo municipal del Partido Popular, Agustín Hernández, al analizar la situación creada por el cambio de rumbo del gobierno local, que «segue confundido aos veciños cunha idea que non avanza», ya que han pasado dos meses desde que el alcalde «sorprendeu a todos deixando atrás unha negociación de anos», en referencia al proyecto ya tramitado de O Souto, que el PP defiende como única alternativa viable para que Santiago tenga depuradora y se puedan aplicar los fondos europeos. Agustín Hernández enfatizó que «Santiago non terá depuradora e menos contará con fondos europeos e os únicos responsables desta situación son Martiño Noriega e o seu grupo de goberno, que só saben engadir lea a lea».
Respecto al informe de viabilidad técnica y económica de la depuradora en Silvouta que el ejecutivo local encargó recientemente a la empresa Novax Ingenieros, Hernández le ofreció al alcalde su «total colaboración» y la de su departamento para elaborarlo, y dijo que está en disposición de adelantarle a Noriega que «si é posible executar unha depuradora en Silvouta, pero o que seguimos sen coñecer é o custo e o procedemento de licitación previsto para este novo informe» e «será necesario coñecer cal é o obxecto e a pretensión do goberno local coa súa redacción».
Hernández se refirió además a la estación intermodal para cuestionar la «falta de implicación e responsabilidade do goberno de Martiño Noriega, xa que, despois de dicir hai uns meses que xa tiñan en marcha os accesos, agora descubrimos que aínda están a licitar a redacción do proxecto dos mesmos».