La portavoz del Bloque ve al PP instalado en la rutina, sin impulso político y sumiso a los intereses de Madrid
25 feb 2023 . Actualizado a las 22:21 h.La portavoz nacional del BNG, Ana Pontón, vaticina una «campanada» de su partido en las próximas elecciones municipales, en las que se mostró segura de que los nacionalistas pueden obtener un resultado «histórico».
Pontón participó hoy sábado en la presentación de los candidatos do Porriño, Pedro Pereira, y de Mondariz, Xosé Emilio Torres. En la primera de esas localidades afirmó que «o BNG vai dar a sorpresa nas municipais, imos ser a forza que máis suba e será importante de cara aos retos de futuro», dijo en referencia a las elecciones generales y autonómicas.
La portavoz subrayó que actuarán con la responsabilidad que deriva de la confianza depositada por los ciudadanos en las pasadas elecciones autonómicos, cuando situaron al BNG como «alternativa real ao Partido Popular, abrindo un cambio de ciclo político».
Ese cambio «é importante que se consolide nas eleccións do 28M, nas que imos a por todas». «Temos a confianza que nos dan os feitos, e hoxe o BNG ten a política municipal de referencia en Galiza, porque temos un modelo que transforma, que mellora a vida da xente alí onde gobernamos, un modelo capaz de xerar dinamismo económico, social e cultural» afirmó antes de hacer extensivo ese modelo al conjunto de la autonomía «fronte a un PP instalado na rutina, sen impulso político, que practica a submisión aos intereses madrileños e quere unha sociedade galega resignada. O país precisa un novo rumbo, que imos empezar a construír o 28 de maio concello a concello»