El PSOE acusa de cinismo al gobierno de Santiago por la aprobación de seis plazas de altos cargos
SANTIAGO
«Tanto a alcaldesa como María Rozas foron moi críticas coa creación de direccións de área no pasado mandato, cando agora crean elas o dobre de prazas», destacó la edila Marta Abal
14 nov 2023 . Actualizado a las 21:07 h.La creación de seis plazas de altos cargos por parte del gobierno local de Santiago sigue generando polémica en el Pazo de Raxoi. La última en criticar la medida fue la edila socialista Marta Abal, que lo consideró un acto de «incoherencia e certo cinismo», a la vez que recordó que «tanto a alcaldesa como María Rozas foron moi críticas coa creación de direccións de área no pasado mandato, cando agora crean elas o dobre de prazas».
En lo que sí ve «certa coherencia», ironiza Abal, es en los criterios para la contratación del personal eventual (asesores) de la formación nacionalista, ya que «todos eles teñen o seu respectivo carné do BNG». Entre los últimos nombrados se encuentra el exalcalde nacionalista de Rianxo, Adolfo Muíños; la número 7 de la última lista nacionalista, Saleta Chao; así como una antigua miembro de Galiza Nova. «Máis de dous millóns de euros vai custar este goberno», aseguró la socialista, que criticó que «despois dirán que non hai cartos para investir na mellora da vida da nosa veciñanza». Recordó que el gobierno aún quiere contratar a cinco personas más.