
El portavoz popular afirma que en la ciudad no hay un problema de saturación turística, al margen de momentos puntuales en días y sitios determinados entre julio y agosto
05 abr 2024 . Actualizado a las 05:00 h.«En Santiago non hai un problema de saturación turística». Lo dice el portavoz popular, Borja Verea, quien ayer calificaba de «auténtica aberración e barbaridade intentar limitar os grupos de persoas en Santiago». Lo hacía en el programa Voces de Compostela, de Radio Voz, donde no negó que puntualmente puede haber determinados días, horas y lugares entre julio y agosto alguna saturación de acceso a la Catedral o algún monumento. En ese caso, concede que se puedan regular esas colas, pero «iso non dá para o debate que está abrindo» el gobierno local. Para Verea, «é tremendamente irresponsable falar de control de fluxos de visitantes na entrada á nosa cidade e en sitios emblemáticos», porque «cando din iso todo o mundo pensa na praza do Obradoiro».
El popular tiene claro que el bipartito no está hablando de ordenar colas, «senón doutra cousa, do control de fluxos no casco histórico» y se pregunta si «o que farán será poñer un torno en San Pedro e que vaian pasando de vinte en vinte». «Ese é o debate que están poñendo sobre a mesa» y eso «ataca directamente a esencia da cidade», concluye.