El director xeral de la Compañía de Radio Televisión de Galicia, Alfonso Sánchez Izquierdo, propuso ayer que el ente se transforme en un sistema público de servicios audiovisuales, para superar, dijo, sus problemas en el modelo de negocio y en el capítulo de personal.
Izquierdo, en una comparecencia parlamentaria sobre la reforma legal de la CRTVG, advirtió que el futuro de esta empresa pasa por «aproveitar as propias potencialidades que se abren no ámbito do cambio tecnolóxico» y abogó por abandonar la idea de televisión convencional por un modelo de múltiples canales y soportes para un usuario interactivo.
El director xeral de CRTVG aludió al apoyo institucional que reciben los entes públicos de comunicación audiovisual
porque «son vistos polos Estados que os sosteñen como poderosas ferramentas, non só para asegurar a cohesión social e cultural de cada país, senón tamén para afortalar o seu prestixio e proxección estratéxica no actual contorno da globalización».
En este sentido, argumentó que la Compañía de Radio Televisión de Galicia representa solo o 0,9% de los presupuestos de la Xunta. Y justificó también esta inversión porque el ente «ofrece uns indicadores de aceptación do público moi favorables na actual conxuntura de fragmentación de audiencias, así como excelentes prestacións en Galicia e boas capacidades de proxección no exterior da comunidade».