Los nacionalistas prometen «facer transparentes as paredes dos despachos e desterrar as corrupcións» si gobiernan
19 abr 2015 . Actualizado a las 05:00 h.El Bloque considera que «é tempo de abrir un novo ciclo que remate coa política das inauguracións e se ocupe dos problemas reais da xente». Este fue unos de los mensajes que ayer trasladó Serafín Otero, candidato a la alcaldía del BNG, en el acto público de presentación de la lista nacionalista.
Para ello plantean «plantar cara á política de recortes do PP, pero que tampouco se resigna nas bravatas do goberno municipal instalado no enfrontamento co resto do país». En su crítica a la gestión municipal de la ciudad planteó que «Vigo non pode liderar a Galicia da economía produtiva, que cree emprego de calidade desde a confrontación, con localismos de cascarrabias e histriónicos, nin con visións miopes de corto prazo».
En esta línea, reclamó la apertura «dun novo ciclo que acabe coa política de inaguracións para dar prioridade aos problemas reais da xente, é tempo de pechar en Vigo ás políticas de recorte impostas polas dereita». Para ello el BNG se ofrece como «alternativa útil de cambio desde o nacionalismo de esquerda».
En plena oleada de conflictos judiciales para el gobierno vigués, Otero conjugó las dos claves de la oferta electoral del BNG: trabajar al servicio de los más necesitados y el ofrecimiento de una gestión transparente. Para ello, reclamó «un billete gratuito de bus para loitar contra a exclusión social e facer transparentes as paredes dos despachos para desterrar corrupcións e tratos de favor».
Aunque el BNG ha renovado completamente su lista, en el acto de ayer estuvo Iolanda Veloso, actual portavoz en el Concello.