Fallece Alfonso Pazos, entrenador y directivo del Club Baloncesto Arcade durante décadas

LA VOZ VIGO

VIGO

CONCELLO DE SOUTOMAIOR

La Federación Galega de Baloncesto le recuerda como «referente imprescindible no deporte e na vida»

28 jun 2024 . Actualizado a las 11:07 h.

El baloncesto gallego despide a una de sus grandes instituciones, Alfonso Pazos Martínez, ligado al Club Baloncesto Arcade durante más de seis decenios, ejerciendo tareas tanto de directivo como entrenador. Ha fallecido a los 87 años. «O seu legado deportivo e persoal permanecerá para sempre xa en varias xeracións. A súa pegada no baloncesto galego estará cada día ben presente, xa que fixo del un lugar mellor. O seu corazón xeneroso sempre estivo aberto para os demais. Todo o noso cariño á súa familia, achegados e a todas aquelas persoas que tiveron en Alfonso a ese referente imprescindible no deporte, e na vida», ha publicado la Federación Galega de Baloncesto al dar a conocer la noticia.

Entrenador de innumerables niños de diferentes generaciones, uno de ellos recordaba también a través de las redes sociales que fue técnico tanto de él como de su padre. «Un home que vivía por e para o deporte, especialmente o baloncesto. Os que tivemos a sorte de estar baixo as súas instrucións sabemos que Alfonso era un ser humano especial, que combinaba o perfecto equilibrio entre un carácter firme, un corazón inmenso e unha paciencia sobrenatural cos rapaces», añadía Carlos Bas Barreiro. Y subrayaba que «homes coma Pazos nace un cada 200 anos».

El pasado mes de febrero, Pazos había recibido un homenaje en el pabellón municipal de Soutomaior, que desde ese momento pasaba a llevar su nombre. «Grazas, Alfonso Pazos, pola túa dedicación e implicación co deporte no concello, un home que tanto quixo a Soutomaior e que tanto axudou a decenas e decenas de xeracións, moitas delas hoxe alí representadas», publicaban entonces desde el Concello. Él mismo había agradecido ese homenaje a través de su cuenta de Facebook. A lo largo de su trayectoria, también recibió varios reconocimientos de la Federación Galega de Baloncesto por su labor. En el 2018, fue merecedor della distinción al Mérito Deportivo de la Xunta de Galicia.

El alcalde de Soutomaior, Manuel Lourenzo, le ha dedicado unas cariñosas palabras a través de las redes sociales al conocerse su fallecimiento. «Grazas por todo o que nos deches. Grazas por tantas horas no pavillón do colexio con nós. Grazas por tanta paciencia, por tantos consellos... Grazas por tantos momentos de infancia e baloncesto que vivirán en nós sempre. Hai persoas que viven moito máis alá do seu tempo. Descansa en paz, Alfonso. Sempre no noso corazón», manifestaba.