
El BNG pide movilizar máis medios materiales y humanos para evitar que continúe siendo utilizado como «unha grande cloaca»
03 sep 2025 . Actualizado a las 05:00 h.El Bloque Nacionalista Galego reclama un mayor control del Concello de Vigo «sobre os continuos vertidos ilegais no río Lagares», el último, registrado hace unos días en Sárdoma. El grupo municipal nacionalista llama a reforzar con un sistema de telecontrol y videovigilancia que detecte en tiempo real los cambios en la calidad del agua para facilitar la identificación del origen de los vertidos.
El portavoz municipal do BNG, Xabier Pérez Igrexas, demandó al Gobierno de Caballero que «actúe con contundencia» para proteger el Lagares cómo «verdadeiro pulmón azul e verde» de la ciudad. Por este motivo, pidió intensificar y sistematizar las inspecciones de la concejalía de Medio Ambiente en los puntos donde se producen de forma recurrente vertidos potencialmente contaminantes que, afirmó, son «de sobra coñecidos por parte do Concello», ligados en muchos casos a industrias instaladas en las márgenes del río.
Igrexas pidió movilizar máis medios materiales y humanos para evitar que continúe siendo utilizado como «unha grande cloaca». Exigió también «poñer fin tamén ao vertido de millóns de litros de augas sen depurar, que se repiten cada ano, a consecuencia dos chamados alivios técnicos desde a estación depuradora do Lagares e outros puntos da cidade», y recordó que un estudio lo señala como «o río galego que verte máis materiais plásticos ao mar».