En primeira persoa | Tino de Perdiz, de Baio: «Foi chofer de Casa Cruz, e ía con Teresa, nun Renault 5, ao Muro, a comprar marisco e peixe para as vodas, e logo iamos todos a tomar os churros ao Bonilla»
De vigilancia con agentes de la V Compañía de la Guardia Civil con base en Carballo | «La imagen que se pueda tener fuera de Carballo no se corresponde con la realidad»