TEMA Prensa-Escuela

Últimos artículos publicados

19 feb 2020
Hai varios protocolos de aprendizaxe que facilitan un achegamento enriquecedor ao estudo da noticia

Os protocolos de aprendizaxe

Que sistema utilizamos na aula para decatarnos adecuadamente da achega coa que cada noticia pode enriquecer a nosa aprendizaxe? No sistema de Prensa-Escuela non se trata de utilizar moito tempo para coñecer múltiples noticias, senón de elixir aquelas que poden enriquecer os diversos temas que estudamos en cada área de ensino, e de darlles actualidade. Para que este traballo sexa máis efectivo, podemos utilizar algún dos sistemas rápidos e eficaces que xurdiron recentemente, que se poden chamar protocolos de aprendizaxe (ProA). En realidade, todo o mundo os ten e cada un aprende ao seu modo, pero tamén é útil coñecer sistemas que poden axudarnos a que a aprendizaxe sexa máis ampla e rápida. Imos intentar coñecer algunha experiencia.

Jesús Garrido

12 feb 2020
A nebulosa do Cangrexo está formada polos restos dunha supernova que estourou en 1054

Supernova Betelgeuse?

Un novo e-studo de noticias ocúpase dunha das estrelas máis brillantes do noso firmamento, que ameaza con estourar como supernova

05 feb 2020
Andrea e Elías Piñeiro, do colexio Divina Pastora de Ourense

«Calquera pode facer rap»

Andrea e Elías Piñeiro son filla e pai, e premiados no concurso de Viaqua

Cristóbal Ramírez

22 ene 2020

Concursos para espertar a creatividade

Xaneiro é mes de poñerse as pilas despois dun primeiro trimestre que ten sempre algo de indecisión, de ver como van as cousas. Pero agora o curso vai lanzado. É tamén un momento idóneo para participar en actividades extraescolares, e entre elas hai dous concursos en marcha convocados por La Voz de Galicia: un é o Mellor Xornalista Infantil e Xuvenil e o outro o Galicia, Auga, Literatura e Rap, este coa colaboración de Viaqua. Máis veterano o primeiro, que vai pola décimo sétima edición, o segundo, que acomete a sexta, recolleu un grande éxito de participación no curso pasado. Os prazos de presentación están abertos en ambos os dous casos: o 30 de abril pecha o do Mellor Xornalista e o 8 de febreiro o de Galicia, Auga, Literatura e Rap. As bases íntegras atópanse na web www.prensaescuela.es (botón Concursos).

22 ene 2020
Nuestra Señora de la Victoria, ante la que encomendaron los expedicionarios que darían la primera vuelta al mundo

Quien quiera navegar que aprenda a rezar

La España del siglo XVI era cristiana, una sociedad que tenía presente la religión en todo lo que hacía. Con esto no estamos diciendo solo que la Iglesia como institución tuviera mucho poder, sino que lo que movía a las personas, el motivo, el porqué, el para qué de lo que hacían, estaba en Dios, en la Virgen María y en los santos.

Borja Iturbe

08 ene 2020
Huerto urbano en el CEIP Mondariz. La FAO ha declarado el 2020 Año Internacional de la Sanidad Vegetal

Cuatro ejes de aprendizaje para el 2020

El año que comienza es bisiesto y en el horóscopo chino es el de la rata, además de dedicarse a la salud de las plantas y a las enfermeras y a las matronas

08 ene 2020
Un dos traballos gañadores da pasada edición do concurso

Participa no XVII Concurso Mellor Xornalista Infantil e Xuvenil

O Programa Prensa-Escuela de La Voz de Galicia, S. A., desenvolvido pola Fundación Santiago Rey Fernández-Latorre, convoca a décimo sétima edición do concurso Mellor Xornalista Infantil e Xuvenil, a do curso 2019-2020. O certame, aberto a toda a comunidade escolar galega, busca que os alumnos, desde educación infantil ata bacharelato e formación profesional, se familiaricen coa lectura e o manexo do xornal, e desenvolvan a súa capacidade de exposición e redacción baseándose en informacións publicadas na edición impresa ou na dixital de La Voz de Galicia (Mellor Xornalista Infantil) ou mediante traballos orixinais de elaboración propia (Mellor Xornalista Xuvenil). A data tope para participar no certame anual do Programa Prensa-Escuela é o 30 de abril do 2020.

Jesús Garrido

08 ene 2020
Carrán ártico

As aves máis viaxeiras

Hai medio milenio, navegantes españois e portugueses comezaron a chegar a recunchos do planeta ata entón descoñecidos en Europa. Non é difícil imaxinalos, tras interminables días de navegación, escrutando cada pouco o horizonte mariño en busca de sinais que indicasen a proximidade de terra. Por exemplo, aves. Un pequeno paxaro ben podía ser anuncio de que a costa non estaba lonxe. Aínda que hai aves moi viaxeiras.

Antonio Sandoval Rey