«O Parlamento de Galiza insta á Xunta a anular o convenio de Barreiros, dedicando os recursos consignados no mesmo ás políticas de rehabilitación de vivendas». Así reza la proposición no de ley que ha presentado el BNG, por medio de las diputadas Teresa Táboas Veleiro e Isabel Sánchez Montenegro.
Los parlamentarios nacionalistas se refieren al acuerdo suscrito entre Consellería de Medio Ambiente, Deputación de Lugo, Concello de Barreiros y promotores urbanísticos. El convenio prevé una inversión de catorce millones de euros, entre capital público y privado.
El Bloque justifica su propuesta «co fin de evitar dilapidar os recursos públicos, nun momento de fonda crise económica, solventando as ilegalidades levadas a cabo no Concello de Barreiros pola construcción de centos de vivendas sen os servizos básicos». En lugar de dedicar el dinero a corregir la carencia de infraestructuras y servicios elementales, los nacionalistas sugieren «fomentar as políticas de rehabilitación de vivendas na Galica