Concluyen los plazos para cortar los eucaliptos ilegales en Ribadeo

José Francisco Alonso Quelle
josé alonso RIBADEO / LA VOZ

A MARIÑA

JOSÉ ALONSO

Suárez: «Nos próximos días avaliaremos, e comezaremos coas execucións subsidiarias»

20 sep 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

Hoy concluye el último plazo de 15 días que el alcalde de Ribadeo, Fernando Suárez, había dado a los propietarios de 113 parcelas a quienes no había logrado notificar la orden de corte de los eucaliptos ilegales, situados a menos de 50 metros de viviendas o núcleos urbanos. En total, en agosto se identificaron unas 400 en las que se había ignorado la orden. A todos ellos se enviaron nuevas notificaciones y, en el caso de estas 113 parcelas, la relación se publicó en el BOP y el e DOGA. Para estas hoy ha concluido el plazo. Y al Concello le toca actuar.

«Estamos observando como nestes últimos días está habendo un cambio moi importante. Agora a xente está actuando de verdade, e estannos chegando moitos escritos ao Concello de veciños que amosan os contratos de venta da madeira, pero que argumentan que están pendentes de que lles corten, dun informe de Augas de Galicia ou de Patrimonio, se a finca está preto do Camiño de Santiago. Nestes casos imos dar marxe. Agora ven, nos que non contestaron, nos que ignoraron unha vez máis a notificación, pois nos próximos días avaliaremos e comezaremos coas execucións subsidiarias», manifestó el alcalde de Ribadeo,

«Como nos contratos vin que había un operador maioritario, que era Ence, chamei á empresa para ver que planes de cortas tiñan, e dixéronme que ían reforzar en setembro para poder facelas rápido», añadió el alcalde.

Fernando Suárez explicó que en los próximos días llegará el momento de valorar el estado de cada finca y el grado de cumplimiento, pero dejó claro que no va a haber más prórrogas: «Os prazos xa están pasados, pero distinguimos entre os propietarios que non queren problemas e que teñen intención de cortar, que van cumprir e nos dan unha copia do contrato, e aqueles que seguen sen dicir e facer nada. Sobre esas fincas imos actuar».