Dani Moirón cierra su ciclo al frente del Ribadeo tras dos cursos y medio

Iván Díaz Rolle
IVÁN ROLLE VIVEIRO / LA VOZ

A MARIÑA

PEPA LOSADA

«O equipo necesita un cambio», admitió el entrenador de A Pontenova

22 ene 2024 . Actualizado a las 16:51 h.

La derrota por 2-3 en el derbi lucense del pasado domingo frente al Lemos ha supuesto el final del ciclo de Daniel Moirón Cotarelo (A Pontenova, 1987) al frente del Ribadeo FC. Tras dos años y medio juntos, el club y el entrenador decidieron «de mutuo acordo» separar sus caminos para buscar un revulsivo a la trayectoria del equipo en la Preferente Norte. El preparador físico Gonzalo Valdés asume el mando mientras no alcancen un acuerdo con un nuevo técnico, según explica el comunicado en el que agradecen el «incansable traballo e profesionalidade» del hasta ahora inquilino del banquillo del Pepe Barrera.

«O equipo necesita un cambio para reverter a mala dinámica e mellorar o rendemento», admitió Moirón en su despedida. «Sentín que era o momento de dicir adeus. O equipo está en media táboa e o adestrador que veña ten tempo para traballar con 15 partidos por diante», apuntó sobre un Ribadeo que actualmente ocupa la duodécima posición de una igualada Preferente Norte. En 19 jornadas sumó 23 puntos que lo mantienen con cinco de renta sobre el descenso, a diez de la tercera plaza, que da derecho a jugar la Copa del Rey, y a trece del ascenso.

Su fragilidad defensiva, con 36 goles en contra, y pobre rendimiento como visitante lastraron el rendimiento de un Ribadeo «con malas sensacións»: «As sensacións non eran boas e non estaba disfrutando: moito desgaste, un equipo histórico nun momento complicado pero con unha presión e esixencia grande».

Con todo, Moirón, que tomó el relevo de Rafa Casanova en el 2021, tras notables experiencias en el Sporting Pontenova y el Santaballés, se mostró satisfecho con su trabajo: «Voume orgulloso e satisfeito polo traballo, coa conciencia tranquila. Deixo un Ribadeo FC mellor. Foron dous anos e medio con dúas salvacións sufridas e traballadas, ademais dun título na Copa Deputación. Ademais, nesta tempada estabamos cumprindo o obxectivo marcado pola directiva: a permanencia».

«Agradecido a directiva, corpo técnico, xogadores e afeccionados», Dani Moirón se dará un descanso competitivo, aunque continuará vinculado al fútbol. «Seguirei vinculado ao mundo do fútbol porque é a miña paixón, forma parte da miña vida. Vou ver partidos e seguir formándome. Pero tamén quero devolverlle á miña familia parte do tempo que me perdín nestes quince anos que levo adestrando de maneira ininterrompida. É momento de descansar e recargar pilas», apuntó el estratega pontenovense.